Wednesday, December 26, 2007

rate bagi penginapan di A'Famosa

setelah berdiskusi bersama pihak A'Famosa, ini adalah senarai harga bagi jenis2 penginapan yang disediakan di A'Famosa Resort. Sesape yang ade contact yang bleh dapat rate lagik murah, atau ader travel2 agencies yang leh offer better price sila lah usulkan.. cadangan anda amatlah dialu alukan.. berikut adalah senarai harga nya



Click untuk view lebih besar

Dengan adanya rate ini, dapat lah kita menimbang nimbang lebih kurang kos kita bagi trip nie.. Sebab yang paling leceh skali untuk organize trip nie adalah penginapan.. Ini adalah kerana melibatkan family, suami, isteri dan anak2.. So first priority adalah keseleseaan dan ke'comfort'an setiap participant. So that, kalau kita ade plan for next trip, orang akan gain trust yang kita bleh organize trip ngan baik dan lancar =p. Senarai ini adalah sebagai rujukan kita, bleh ler kengkawan kasik feedback, mana yang terbaik dan megikut kesesuaian trip dan aktiviti2 kita .

3 comments:

alonso said...

hahah..semekom to all member
aku raso nie satu cadangan yg baik..tp pendapatan aku lebih baik kita kumpul dlu member sebanyak yg mungkin bkn ape tuk kebaikan kita semua gaks....so aku mencadangkan trip nie as a undergound activity(vacation with old member)sape nak join d alu2kan..so aku nak join gaks tp tgkla masa n waktu tu bila..dan aku mencadangkan all mode n leader duk satu meja kek kdai yg berdekatan bincang pasal nie..(kalu ade masa la)coz bg aku itu lebih baik...
p/s....aku letihla nak menaip n batter we spok...heheheheheh

alonso said...

adus aku lupo plak...
aku maksudkan all mode n leader berbincang dlu n cari jln terbaik pastu baru d war2kan to all member..bkn nak ketepikan member yg lain...kalu korang ade masa nak join berbincang pasal nie saya amat berbesar ati..bkn ati saya tp ati lembbu.....hehehehehe gorengpun sodap!!!!!

botakz said...

huhuhuhu.. bagus2 .. gua memang sokong idea bincang2 di kedai kopi berdekatan nie.. kekekekek..